صنعت ساختمان.آی آر

نیازمندیهای صنعت ساختمان

صنعت ساختمان.آی آر

نیازمندیهای صنعت ساختمان

صنعت ساختمان.آی آر نیازمندیهای مصالح ساختمانی ،درب و پنجره ، تاسیسات و... میباشد

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در مرحله اول اجرای سازه ال اس اف طرج های معماری و اجرایی تهیه شده و بر طبق آن ها ساختمان ساخته می شود.

 

قبل از شروع به پیاده سازی سازه lsf ، نقشه اجرایی آن توسط معمار تهیه و مورد تایید کارفرما قرار می گیرد. این طرح تمام موارد اعم از هزینه پروژه تا محل قرار گیری دیوارها را شامل می شود.

مراحل اجرای سازه ال اس اف

مرحله اول: فونداسیون یا شالوده در اجرای سازه ال اس اف

اولین مرحله در اجرای سازه ال اس اف بنا نهادن شالوده، پی یا فونداسیون است که پائین تر از سطح زمین ساخته شده و بار کلی سازه را به زمین منتقل می کند.

مرحله دوم : اسکلت سازی

در مرحله دوم اسکلت سازی به سراغ دیوار ها رفته و دیوارهایی که از ستون، اتصالات مورب، پیچ و مهره ساخته شده را طبق طرح پیاده می کنند.

دیوارها ال اس اف تو خالی بوده و بین آن ها توسط بتن های سبک یا پلی استایرن پر می شوند و وزن حاصل از آن ها به شالوده و سپس زمین می رسد.

مرحله سوم : ساخت سقف

پس از ساخت دیوارها، توسط پانل های چوبی، فلزی یا بتن سبک سقف کار زده می شود که وزن سبک تری دارند و هم چنین باعث طول عمر ساختمان می شوند.

مرحله چهارم : نصب تاسیسات و عایق بندی

در مرحله بعد دیوارها توسط پشم شیشه یا سایر مصالح، عایق بندی شده و تاسیسات داخلی ساختمان پس از آن انجام می شود. در مراحل اجرای آن نیز از لوله یو پی وی سی بهره می برند.

مرحله پنجم : نمای خارجی

در نمای خارجی ساختمان هم یک لایه فوم قرار داده و فایبر سمنت برد روی آن می گذارند. بر روی سمنت برد انواع نماهای تزئینی قابل پیاده سازی هستند.

مرحله ششم : پوشش داخلی، کف و بام در اجرای سازه lsf

در دیوارهای داخلی ساختمان از گچ برگ استفاده می کنند و روی آن پوشش های دیگری مثل کاغذ دیواری یا رنگ را قرار می دهند. برای بام ساختمان هم ساندویچ پانل، شینگل و .. قابل طرح ریزی هستند.

مرحله هفتم : درب و پنجره

در سازه پیش ساخته lsf ، باید از درب و پنجره هایی سبک استفاده کرد که وزن زیادی را به ساختمان تحمیل نکنند و در عین حال زیبایی ساختمان را نیز حفظ کنند.

مرحله هشتم : دکورسیون داخلی

در مرحله آخر اجرای سازه lsf هم طبق طرحی که برای دکوراسیون داخلی برنامه ریزی شده، دکور ساختمان شکل میگیرد و طبق نظر کارفرما پیش می رود.

همین حالا شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان با ثبت آگهی رایگان، فروش خود را افزایش دهید.

  • سمیه الهامی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی ویلا و منازل از ابتدا مورد توجه قرار داشت و شیوه به کار بردن ابزارها و چیدن وسایل در محیط داخلی، نقش مهمی را در زیبایی نهایی بنا بر عهده دارد.

 

ویلاهایی که در مناطق مختلف ساخته می شود معمولا نسبت به آپارتمان ها، دارای فضای داخلی بیشتری هستند و همین امر سبب می شود که توجه ویژه ای به دکوراسیون داخلی آن ها داشته باشید.

ویلاها در خارج شهر ساخته می شوند و در دامان طبیعت قرار دارند. افراد برای اخر هفته یا تعطیلات به ویلای خود سری زده و از محیط لذت می برند. به همین جهت استفاده از صنایع دستی همان منطقه می تواند حس خوبی به شما منتقل کند.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی ویلا :

ابتدا باید در نظر داشته باشید که شما فضایی مشخص شده دارید و باید در همان متراژ تمام امکانات مد نظر خود را جای دهید. باید دقت داشته باشید چیدمان وسایل به چه شکل جلوه ی زیبایی به ویلا خواهد بخشید و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا باید به آن توجه کنید، امر نورپردازی داخل ویلا هست که تصمیم نهایی شما مشخص می کند نورپردازی خانه به چه شکل باشد.

بطور مثال استفاده از پنجره های بزرگ و رنگ های شاد در داخل ویلا سبب می شود که خانه بازتر به نظر برسد.

علاوه بر دکوراسیون داخلی؛ طراحی فضای بالکن و محوطه هم اهمیت خیلی زیادی دارد و باید به اندازه فضای داخلی به آن پرداخته شود.

برای آشنایی بهتر با شرکت های ارائه دهنده این محصول و افرادی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی ویلا ماهر هستند از آگهی های دکوراسیون داخلی بازدید فرمائید.

همین حالا شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان با ثبت آگهی رایگان، فروش خود را افزایش دهید.

  • سمیه الهامی
  • ۰
  • ۰

کاربرد پوشش نانو

از فناوری نانو، این روزها در قسمت های مختلف زندگی استفاده می شود و حتی کاربرد پوشش نانو در ساختمان هم اثبات شده است و جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

 

از نانو در قسمت های مختلف ساختمان سازی نظیر اسکلت سازی، نمای خارجی، سیستم های اجرایی در داخل ساختمان و … استفاده می شود.

پوشش نانو چیست؟

یکی از مهم ترین محصولات تولید شده از تکنولوژی نانو، پوشش نما می باشد که در تمامی سطوح سیمانی، سنگی، بتنی  و … قابل اجرا است.

مهم ترین مورد در نمای بیرونی یک ساختمان، محافظت از زیبایی آن است  و استفاده از عایق نانو سبب می شود که نمای سنگی یا نمای آجری در محیط دچار صدمه نشود و مقاومت بیشتری پیدا کند.

رنگ های نانو به راحتی بر روی سطوح قابل پیاده سازی هستند و با ایجاد یک لایه اضافه، مانع از آسیب به سطح می شوند.

رنگ نانو چیست؟

رنگ های نانو در ظاهر شبیه رنگ های دیگر می باشند و به حلال هم نیاز ندارند اما قدرت چسبندگی بی نظیری دارند و به راحتی روی انواع نماها جای میگیرند.

رنگ نانو در رنگ های مختلفی ارائه می شود و استفاده از آن در داخل و خارج ساختمان، باعث جلوگیری از اتلاف انرژی شده و عایق رطوبت و باران است.

مزایای استفاده از پوشش نانو :

  1. جلوگیزی از کثیف شدن نمای ساختمان
  2. افزایش مقاومت مواد استفاده شده در نما
  3. حفاظت از نما در برابر حرارت و رطوبت
  4. صرفه جویی در مصرف انرژی
  5. جلوگیری از آسیب بیشتر ساختمان های قدیمی
  6. افزایش طول عمر بنا

کاربرد پوشش نانو

همین حالا شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان با ثبت آگهی رایگان، فروش خود را افزایش دهید.

  • سمیه الهامی
  • ۰
  • ۰

جر نسوز در نمای ساختمان مزایای آجر نسوز نما

از گذشته های دور در ساخت ساختمان ها از انواع آجر ها استفاده می شد. امروز نیز آجر نما نسوز در نمای بیرونی ساختمان کاربرد فراوانی دارد و می تواند تمام خواسته های شما را پوشش دهد.

 

آجرهای نسوز به دلیل حرارت بسیار بالایی که در مرحله تولید می بیند، مقاومت بسیار زیادی داشته و به همین دلیل هم به آجر نسوز نما معروف هستند.

در نمای ساختمان ها نیز از متریال های مختلفی نظیر نمای مینرال، نمای شیشه ای، نمای چوب و … بهره می برند اما استفاده از آجر نمای نسوز تا حد زیادی تمام خواسته های شما را در بر میگیرد.

آجر نمای نسوز چیست؟

آجر نماهای نسوز از نوعی خاک تهیه می شود که در دمای بالا پخته شده و مقاومت بی نظیری را دارا می باشند.  این آجرها علاوه بر حرارت، در برابر ضربه نیز استحکام دارند.

آجر نما با توجه به نوع مواد بکار رفته در آن،انواع مختلفی دارند اما به طور کلی میتوان آجر نسوز نما را در چهار دسته آجر نسوز قلیایی، آجر نسوز ویژه، آجر نسوز آلومینیومی و آجر نسوز سیلیسی قرار داد.

مزایای استفاده از آجر نسوز نما

آجر نسوز در انواع رنگ ها تولید می شوند و میتواند پاسخ گوی هر سلیقه ای باشد. همین تنوع رنگی سبب می شود که از آجر نسوز حتی در دکوراسیون داخلی نیز استفاده شود.

کیفیت رنگی دز آجر نسوز ثابت است و پس از گذشت زمان بد رنگ نمی شود.

این نوع آجر بسیار سبک می باشد و در نتیجه وزن زیادی را به ساختمان تحمیل نمی کند. این آجر ها، مقامت بسیاز زیادی در دما و ضربه دارند و به همین دلیل گزینه بسیار خوبی برای نمای ساختمان محسوب می شود.

به دلیل شکل فیزیکی و کوچک این آجرها، میتواند برای ساخت اشکال مختلفی در نما مورد استفاده قرار گیرد و تمامی طرح ها را پیاده سازی کند. از آجر نسوز نما میتوان به عنوان عایق نیز استفاده کرد.

جر نسوز در نمای ساختمان مزایای آجر نسوز نما

برای آشنایی بهتر با شرکت های ارائه دهنده این محصول و افرادی که در زمینه نصب آجر نما نسوز ماهر هستند از آگهی های آجرنما بازدید فرمائید.

همین حالا شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان با ثبت آگهی رایگان، فروش خود را افزایش دهید.

  • سمیه الهامی